CASTROL TRANSMAX Z

Dostępne opakowania

1l , 20l , 208l

Zastosowanie

Całkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych i ręcznych. Olej charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą już po pierwszych 5 000 km przebiegu 35% swojej lepkości. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni. w trakcie długiego użytkowania olej nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Wydłużony okres między wymianami (120 000 km) dla przekładni ZF Ecomat MB AT i Voith AT. Idealny olej do automatycznych skrzyń biegów ze szczególnym wskazaniem na skrzynie typu Tiptronic.

Rekomendowany w aplikacjach wymagających:

Toyota T, T II, T III, T IV, WS; Nissan Matic D, J, S; Mitsubishi SP II,IIM, III, PA, J3, SP IV; Mazda ATF M-III, M-V, JWS 3317, FZ; Subaru F6, Red 1; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi, D3-SP; Suzuki AT Oil 5D06, 2384K, JWS 3314, JWS 3317; Hyundai/Kia SP III, SP IV; Aisin Transmissions JWS 3309; Honda/Acura DW 1/Z 1; Isuzu ( Toyota T-IV)